Profesor jezika i komunikacija, sistemski terapeut, učitelj poretka ljubavi.
Vlado Ilić u junu 2004. godine drži prvo predavanje o porodičnom rasporedu / poretku ljubavi u Beogradu, što obeležava njegovu misiju pomirenja i ljubavi na prostorima Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Makedonije, Slovenije i širom Evrope i Amerike. Po ugledu na Udruženje za sistemsku terapiju i sistemska rešenja Nemačke DGSF osnivač je i predsednik Udruženja za sistemsku terapiju i sistemska rešenja Republike Srbije PORODIČNI RASPORED.
Rođen 1962. godine, Vlado Ilić je osnovno akademsko obrazovanje stekao na Filološkom fakultetu, smer Germanistika, Univerziteta u Beogredu, postdiplomske studije pohađao u Nemačkoj. Učitelj porodičnog rasporeda. Preko seminara, radionica, edukativnih grupa i publikacija pronosi poruku ljubavi, pomirenja i isceljenja po celom regionu (Srbija, Crna Gora, Hrvatska,Bosna i Hercegovina, Makedonija, Slovenija), u Evropi (Nemačka, Italija, Holandija, Ukrajina, Rusija, Bugarska…) i Severnoj Americi (SAD, Kanada).
S izuzetnim strpljenjem, smernošću, poštovanjem i velikom ljubavlju, otvara prostor za uvide u dinamike koji nam omogućavaju da osvestimo i integrišemo transgeneracijske traume koje borave u našem kolektivnom i individualnom nesvesnom. Tim pristupom i meditacijama kao bitnim elementom svog rada, Ilić otvara mogućnost osvešćivanja pozadine konkretnih životnih tema. Integrisanjem onog izopštenog pospešuje se lični razvoj i ponovo uspostavlja sveobuhvatna harmonija, trajno oduzimajući osnov za postojanje blokada i drugih simptoma, bolesti i patnje.
„Nakon dvadesetogodišnjeg iskustva u radu s ljudima kao pedagog, profesor, trener karatista i menadžer, otkrio sam snagu dejstva poretka ljubavi. To je rad koji me ispunjava i istovremeno predstavlja izazov, neuporediv s bilo kojim dosad, da s velikom budnošću, iz dubine duše, uz najveće poštovanje, skromnost, zahvalnost i ljubav sledim veličanstvenu snagu Duha.“
„Posebno mi na duši leži rad s decom. Vrlo često deca nesvesno preuzimaju odgovornost za roditelje – i čine to iz ljubavi. Tako, na primer, porodična upletenost roditelja može da dovede do dinamika koje se kod dece ispoljavaju kroz razne poremećaje u vladanju, kroz bolesti, alergije ili pak česte nesrećne slučajeve. Roditelji mogu da postave raspored za svoju decu i bez njihovog prisustva.“
„Sve što radimo za sebe, istovremeno radimo i za svoju decu.“